فروشگاه اینترنتی دانلود سنتر File Download Center

سرویس قابلمه گرانیتی کدبانو خمره ای


سرویس قابلمه گرانیتی کدبانو خمره ای

سرویس قابلمه گرانیتی کدبانو خمره ای طوسی

 

  • دارای ضمانت یک ساله

  • تعداد : 8 پارچه

  • جنس : آلومینیوم با روکش گرانیتی ضدخش

  • مدل : سوپر رویا خمره ای

  • ضخامت بدنه : ۳/۱ میلیمتر

  • رنگ: طوسی

  • جنس درب ها : پیرکس

  • سایز قابلمه ها : ۲۸_۲۴_۲۰

  • سایزتابه درب دار دودسته : ۲۸

  • بامقاومت بسیار بالا در برابر حرارت و ضربه

  • جنس دستگیره و قپه : استیل ضد زنگ

 

توضیحات محصول :

شاید این ادعایی بزرگ باشد ولی سرویس قابلمه گرانیتی کدبانو مدل سوپر رویا را می توان ضخیم ترین قابلمه گرانیتی کشور نامید ، اثبات این ادعا بسیار راحت و تنها با اندازه گیری ضخامت بدنه قابلمه مقدور است .

در تولید قابلمه هایی که ضخیم تر از 3 میلی متر هستند از روشهایی نظیر دایکاست ، فورج و به طور کلی با ریخته گری آلیاژ آلومینیوم استفاده می شود حتی اگر دارای روکش گرانیتی نیز باشند باز هم در دسته ( قابلمه های طرح چدن ) طبقه بندی می شوند

ولی در تولید سرویس قابلمه گرانیتی کدبانو از روش پرس ورق آلومینیوم استفاده شده که در این حالت قابلمه های تولیدی حالت منعطف تری نسبت به روش قبل داشته و شکننده نخواهند بود . پرس ورقهایی با این ضخامت مستلزم دستگاههایی بسیار پرقدرت می باشد که همین تفاوت اصلی این کارخانه با سایر رقبا می باشد .

ضخامت بالای قابلمه مهمترین مولفه در مقابله با حرارت زیاد و نوسانات دمایی ، ضربه و حتی داشتن کیفیت پخت عالی و حفظ طعم و مزه اصلی غذا به شمار می رود ، از این رو سرویس قابلمه گرانیتی کدبانو اصلی ترین ویژگی های یک سرویس قابلمه باکیفیت را داراست .

جنس دستگیره و قپه درب این محصول از استیل ضد زنگ بوده و علاوه بر داشتن مقاومت و دوام زیاد در جابجایی قابلمه بر خلاف تصور دست را هم نمی سوزاند و کاملا” عایق است .

یکی دیگر از ویژگی های سرویس قابلمه گرانیتی کدبانو قابلیت استفاده در فر می باشد ، شما می توانید از این قابلمه برای پخت غذاهای خود در فر نیز استفاده کنید چون تمام قسمت های این سرویس قابلمه فلزی و نسوز بوده و مشکلی از این بابت برای شما پیش نخواهد آمد .

شستشوی راحت قابلمه یکی از اصلی ترین دغدغه های آشپزهای منزل می باشد زیرا روزانه مقداری از وقت آشپزها به شستشوی قابلمه صرف می شود و هرچه قابلمه نچسب تر باشد مطمئنا” شستشو و تمیزکاری کمتری نیاز دارد ، سرویس قابلمه گرانیتی کدبانو دارای روکش گرانیتی ضد خش و بسیار نچسب هم در قسمت داخلی و هم در قسمت بیرونی خود می باشد .

علاوه بر شستشوی راحت با دست یکی دیگر از ویژگی های یک سرویس قابلمه خوب امکان شستشو در دستگاه ماشین ظرفشویی می باشد که خیلی از قابلمه ها به دلیل واکنش و تغییر رنگ بدنه این امکان را ندارند ، سرویس قابلمه گرانیتی کدبانو قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را داشته و از این نظر نیز کار شما را راحت خواهد نمود .

تولید سرویس قابلمه گرانیتی کدبانو کاملا” بر اساس کیفیت کار می باشد نه کمیت ! شاید مارکهای بسیاری در زمینه قابلمه به خاطر داشته باشیم ولی دلیل این امر نه به خاطر کیفیت آن بلکه بیشتر به دلیل تولید انبوه و تبلیغات گسترده ( که در نهایت هزینه تمام آنها را مصرف کننده می پردازد ) می باشد .

فروشگاه اینترنتی کوک ست نماینده عرضه مسقیم محصولات کدبانو بوده و سعی دارد بهترین محصولات تولیدی را مستقیما” به مصرف کننده نهایی رسانده و علاوه بر کاهش هزینه خریداران بتوانند از جای جای ایران عزیزمان به محصولات با کیفیت داخلی دسترسی داشته و در راستای شعار حمایت از تولیدات داخلی باکیفیت گامی هرچند کوچک برداشته باشد .

 

جهت مشاهده راهنمای خرید و استفاده سرویس قابلمه گرانیتی کلیک کنید .

جهت مشاهده راهنمای خرید و استفاده سرویس قابلمه استیل کلیک کنید .

جهت مشاهده راهنمای خرید و استفاده سرویس قابلمه چدنی کلیک کنید .

جهت مشاهده سرویس های قابلمه گرانیتی ما کلیک کنید .

مبلغ قابل پرداخت 2,100,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 136

برچسب های مهم

فروشگاه اینترنتی دانلود سنتر File Download Center

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما